Support

Her har du mulighed for at finde en masse nyttig information – i højre side kan du finde vores FAQ (Spørgsmål & Svar), vores driftsinformation og en masse andre nyttige informationer og værktøjer.

Hvis du har problemer med din internet-forbindelse er du meget velkommen til at kontakte supporten på e-mail, via telefon eller via vores support portal.

Support portal:

Du kan tilgå vores support portal via dette link. Du skal oprette dig som bruger for at kunne logge ind. Hvis du ikke tidligere har oprettet dig som bruger, så har du ikke noget login og skal oprette dig. Tryk på linket “Opret en konto” for at oprette dig som bruger.

På portalen kan du:

  • Oprette nye sager (fejlmeldinger, stille spørgsmål, få hjælp til fejlfinding mm.)
  • Følge dine sager (se kommentarer, opdatere, skifte status)
  • Se historik over dine sager.

Mail:

Du kan sende en mail til MA-Net’s support døgnet rundt og vi vender tilbage til dig.

Adressen er: support@ma-net.dk

Når du sender en mail til vores support vil du få blive bedt om at oprette dig som bruger på vores support portal, hvis du ikke allerede er oprettet med din mail adresse.

Telefon:

Hvis du hellere vil tale med supporten kan du ringe på telefon 26 89 59 70.

Telefontiderne er:

Mandag og torsdag: 19-21

Uden for telefontiden kan du lægge en besked på telefonsvareren, hvorefter vi tager kontakt til dig snarest muligt.

Det er ikke muligt at sende SMS’er til nummeret.

Infrastruktur:

Hvis der sker nedbrud af senderudstryr – f.eks. hvis strømmen går hos en mastejer eller et kabel bliver gravet over, så kan man ringe til infrastruktur drift telefonnummeret: 32 25 90 90