Kontakt og support

Brug kontaktformularene fra denne side, eller skriv en mail til os på support@Ma-Net.dk.

Vi kan desværre ikke længere tilbyde telefonsupport, men hvis det er nødvendigt ringer vi dig op.

Spørgsmål og problemer

Hvis du vil kontakte os, har problemer med dit Internet eller mail, eller har spørgsmål til din regning, så benyt

Kontakt formularen →

Opsigelse, flytning og overdragelse af abonnement

Hvis du vil opsige dit medlemsskab, skal du benytte

Opsig medlemsskab formularen →

OBS: Du kan også vælge at sætte dit abonnement i bero
Du kan stille dit abonnement i bero i en periode – f.eks. hvis du vil prøve en anden internetudbyder og har en bindingsperiode. Du kan læse mere her.

Sæt abonnement i bero i stedet →

Hvis du skal flytte
Hvis du vil opsige dit medlemsskab, fordi du skal flytte, kan du evt. spørge de nye beboere om de er interesserede i at fortsætte med forbindelsen. Det er billigere at overtage en forbindelse, da der ikke skal en installatør ud og sætte udstyr op. Se priser her.

Meld flytning →

Opsætningsvejledning

Vejledning til opsætning af Nano-station kan findes her.

Nyttige links

Spørgsmål og problemer

Se vores FAQ

FAQ

Her kan du få en hurtigt svar på de mest stillede spørgsmål. Hvis ikke du finder svar, så kontakt os endelig.

Driftstatus

Hvis vi har problemer med driften, kan du få information her. Såfremt du skulle opleve problemer, hører vi gerne fra dig.